Potřebu komplexního marketingu kraje vnímají také porcelánky

23. 10. 2018

Nad společnými problémy tradičních průmyslových oborů Karlovarského kraje diskutovali minulý čtvrtek zástupci významných firem zapojených do keramického průmyslu se zástupci Karlovarského kraje, Střední uměleckoprůmyslové školy Karlovy Vary a dalších významných organizací.

Nejvýznamnějším problémem porcelánek je nedostatek pracovní síly a absolventů studijních oborů navázaných na tradiční průmyslové obory Karlovarského kraje. Jako vhodné řešení vnímají firmy především komplexně řešený marketing kraje, který by popularizoval mj. také keramiku a sklářství. Komplexní marketingová kampaň vycházející z Marketingové strategie pro Karlovarský kraj, jejímž hlavním cílem bude posílit vazbu obyvatel na svůj kraj, bude realizována v následujících měsících. Popularizovat sklářský a keramický průmysl bude také druhé kolo motivačních videí. Dosud natočená motivační videa z dalších oborů můžete zhlédnout v sekci Uplatnění absolventů.

Potřebu komplexního marketingu kraje vnímají také porcelánky
Všechny aktuality
Vize

„Karlovarský kraj – kraj vstřícný inovacím, podnikavosti a mezinárodní spolupráci, který kreativně rozvíjí místní lidský potenciál, znalosti a hospodářské tradice.“

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.