Další obohacení našeho kraje: Marketingová strategie a Univerzita dětí

8. 6. 2018

Z Rady pro výzkum, vývoj a inovace jsme i tentokrát odcházeli s příjemnými dojmy. Vaše pozitivní reakce nám říkají, že to, co děláme, děláme správně. Děkujeme všem za Vaši účast. A co jsme na RVVI řešili? Především marketingovou strategii, která posílí patriotismus obyvatel Karlovarského kraje. Pozitivní vnímání regionu je sice během na dlouhou trať, ale dokáže vyřešit mnoho problémů, týkajících se nejen firemního prostředí. Protože KARLOVARSKÝ KRAJ JSME MY VŠICHNI! Jako pozitivní příklad změny vnímání regionu byl na RVVI prezentován zemský okres Cham z Bavorska, kde se občané z vlastní iniciativy začali zapojovat do propagace regionu za jeho hranicemi např. pomocí polepů na nákladních automobilech logistické firmy.

Řešeno bylo také rozšíření Univerzity dětí ze Západočeské univerzity do Karlovarského kraje. Díky ní by si mohli ti nejmenší z nás vyzkoušet cvičný semestr studia na technicky zaměřené univerzitě.


Další obohacení našeho kraje: Marketingová strategie a Univerzita dětí
Všechny aktuality
Vize

„Karlovarský kraj – kraj vstřícný inovacím, podnikavosti a mezinárodní spolupráci, který kreativně rozvíjí místní lidský potenciál, znalosti a hospodářské tradice.“

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.